sâmbătă, 18 iunie 2011

Rimmel Match Perfection 2in1 concealer& highlighter - review

Am sa fac un scurt review al acestui concealer. L-am achizitionat, dupa multe cautari pe net (pentru ca il magazine nu-l gasim), in urma review-urilor de pe MUA (92% pro). Acesta este:
Al meu este nuanta 01 Ivory. Se prezinta sub forma de tub, cu pensula de aplicare la capat (genul L'Oreal Touche Magique sau Touche Eclat de la YSLaurent).

Ce spun ei :
- Anticearcan care se adapteaza culorii pielii
- Acopera si ilumineaza
- Acopera semnele de oboseala si da luminozitate ochilor
- Cu "oxygen complex"
- Lasa pielea sa respire.

Ce spun eu:
- Textura usoara
- Subtonuri de roz
- Acoperire buna, insa se strange in ridurile fine.
- N-am observat nici o iluminare
- Pret : 15 lei
- Cu siguranta n-am sa-l mai cumpar. Imi place mult mai mult Touche Magique de la L'Oreal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu