sâmbătă, 18 iunie 2011

Outlet Farduri.ro

Poate ati aflat deja, in Bucuresti (pe Gabroveni) s-a deschis un outlet de cosmetice/parfumuri etc.
Magazinul este pentru mine ca un magnet. Nu stiu de ce, dar pur si simplu de cate ori intru acolo trebuie sa-mi ramana gandul la ceva.
Puteti gasi produse de make-up la preturi accesibile (Helena Rubinstein, YSLaurent, Calvin Klein, Pixi etc.), parfumuri si produse pentru ingrijirea parului. Mie mi-a ramas gandul la sampoanele Goldwell, pe care le puteti gasi la pretul de 35 lei/flacon.
Ieri mi-am cumparat doar o paleta de farduri PIXI - makeup to wakeup.
Am sa v-o prezint in continuare:


Astazi am folosit-o, conform instructiunilor de pe cutie. Pasul 1, Pasul 2 s.a.m.d. Look-ul obtinut: un nude foarte frumos, dar care poate fi, dupa gustul fiecareia mai pal sau mai intens.
Ce-mi place cel mai mult este faptul ca fardurile sunt mate. Tonurile de maro le pot folosi pentru contouring-ul nasului, de exemplu, iar rezultatul este super.
Ce mi-am mai cumparat tot de la ei a fost un produs Maybelline pentru bronz. Cum sa va explic? Nu e autobronzant, e un gel de culoare neagra, care aplicat pe piele ti-o coloreaza intr-o nuanta usor maronie, care poate fi intensificata daca il reaplici, si se poate curata cu apa si sapun/gel de dus.  Asa arata, si il gasiti la pretul de 20 lei. 
L-am folosit deja, pe picioare, si arata foarte bine.
Pentru cele care nu sunt din Bucuresti, au si site www.farduri.ro

Sa aveti o zi frumoasa!

UPDATE: Am vrut sa fac un swatch, insa culorile fiind putin pigmentate (sapte din cele opt sunt destul de deschise),  nu se vede mai nimic. Daca va plac fardurile foarte pigmentate, aceasta nu este o alegere buna. Mie,insa, imi place machiajul mai natural, deci pentru mine este perfecta :)

3 comentarii: