duminică, 7 iulie 2013

BLOG SALE


Bine ati revenit pe blogul meu!

Deoarece mi-am cumparat mult-doritul TOO FACED MILK CHOCOLATE SOLEIL, am decis sa ma despart de cele 2 blush-uri MAC.                       VANDUT

Blush pudra, nuanta EMOTE. Este un blush maro, mat, foarte bun pentru conturare,dar nu numai.
Blush crema, nuanta BRIT WIT.                           VANDUT


Sunt folosite de cateva ori, mai mult cel crema, insa a ramas suficienta cantitate.
PRET: 45 lei/buc.

THE BALM SHADY LADY Vol.2 - f.usor testate 2 nuante.
PRET: 80 lei

Prefer plata in cont Raiffeisen. Mi s-a intamplat sa astept si doua saptamani pana sa primesc banii prin mandat postal.
Coletul il expediez prin Prioripost. La pretul produsului/produselor se adauga 7 lei tx de expediere.
Comenzile ce depasesc valoarea de 100 lei beneficiaza de transport gratuit.
Pentru Bucuresti predare personala,indiferent de zona. 
Pentru detalii astept mail.


Multumesc pentru vizita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu