joi, 2 mai 2013

BLOG SALE - CHI, CHANEL

Multumesc fetelor care au cumparat pana acum de la mine, si le/va doresc SARBATORI CU BINE!!!


Astazi m-am gandit sa mai postez in BLOG SALE 3 produse, pe care eu nu le folosesc. Poate isi vor gasi stapana :) Sunt cumparate relativ recent, si desi pe primele doua mi le-am dorit f.tare, cand le-am folosit am ajuns la concluzia ca nu-mi trebuiau absolut deloc. Acestea sunt:

CHI IRON GUARD 44 - Protectie termica. Folosita: cateva pufuri. PRET: 45 lei VANDUT

CHI SILK INFUSION (varianta 59ml.). Folosit  de  2 ori, foarte putin. PRET: 45 lei VANDUT

CHANEL Eclat Lumiere # 02 beige clair. Concealer iluminator, nuanta deschisa. Folosit de 3 ori. PRET: 50 lei VANDUT


Prefer plata in cont Raiffeisen. Mi s-a intamplat sa astept si doua saptamani pana sa primesc banii prin mandat postal.
Coletul il expediez prin Prioripost. La pretul produsului/produselor se adauga 7 lei tx de expediere.
Comenzile ce depasesc valoarea de 100 lei beneficiaza de transport gratuit.
Pentru Bucuresti predare personala,indiferent de zona. 
Pentru detalii astept mail.


Multumesc pentru vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu