marți, 5 iulie 2011

Gliss Ultimate Repair sampon si masca review


Dupa fiecare proces de vopsire a parului (ultima oara, acum cateva zile cu Revlon, fara amoniac), acesta se usuca excesiv la varfuri.
In cautarile mele disperate dupa un produs  care sa mai diminueze (daca nu sa repare in totalitate) aceste aspect, am ajuns la Real. Vroiam sa-mi cumpar Gliss Total Repair 19 (mi-am si luat din ac.gama un serum-spray "wonder serum", sa vad cat de wonder va fi :), dar ridicand un pic privirea am vazut pe raft aceste doua produse, nou aparute (eu, cel putin, nu le-am mai vazut).

Ce spun ei:
- se adreseaza parului uscat si foarte deteriorat
- contine un complex de cheratina lichida de 3x mai concentrat
- repara parul foarte deteriorat, atat la suprafata, cat si din interior
-  mai putin par rupt, mai multa rezistenta si stralucire
- se foloseste de 2-3 ori pe saptamana

Ce spun eu:
despre sampon:
- mi-am simtit parul, imediat dupa samponare,  foarte soft
- miros placut, specific sampoanelor Gliss
- consistenta ok, nici foarte apos, nici foarte dens

despre masca:
- consistenta si mirosul unei creme-unt de corp
- lasa parul moale
- nu am observat vreo minune, dar nici nu ma asteptam la vreuna, dupa o singura folosire.

Pret: sampon 13 lei, masca 21 lei, serum 16 lei

Concluzia:
Raport calitate-pret: foarte bun.
Am  sa le folosesc pana la terminare, si sper sa pot reveni cu un update pozitiv.

Ce produse pentru hidratarea parului/scalpului folositi?

3 comentarii:

  1. Eu folosesc produsele Ducray.Sunt perfecte pentru mine.

    Te invit pe blogul meu:*
    www.dedeeasclothes.blgospot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesanta gama asta noua ( nici eu nu am vazut-o pana acum prin magazine). Chiar as vrea sa o incerc. :D
    Asteptam mai multe detalii dupa o folosire indelungata.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am luat si eu ieri noua masca+ serul cu 19 ingrediente active. Si eu sunt foarte multumita de produsele Gliss, mi separ la fel de bune ca si cele profesionale (Wella, L'Oreal, Kerastase). Iar preturile sunt foarte bune: eu am dat pe masca 17 lei in Kaufland (300 ml)- era o promotie cu 100 ml gratuit!

    Pup;*

    RăspundețiȘtergere